»Iz bežnih srečanj nam je uspelo splesti prava prijateljstva in ravno prepletanje avtorjev in različnih likovnih poetik na področju različnih kultur stare celine je primer dobre prakse in vzor, ki bi mu morali sledi in tako ravnati na vseh področjih današnjega sveta in današnje družbe.«
»Njen premislek o ustvarjanju ter manipuliranju s podobo in samopodobo, ki je postalo del našega vsakdana, je zelo aktualen v času, ko takšno delovanje postaja primaren način sporočanja naše resničnosti.«
»Udeležencev bo osem in polovica je novincev. Se pravi, da bo naša zbirka bogatejša celo za štiri dela umetnikov, ki še niso predstavljeni v naši zbirki.«
»Po načinu slikanja s plastenjem slikarskih nanosov in barvno monokromnostjo se približuje informelu, po učinku zamegljenosti podobe, skozi katero vdira posebna magična presvetljenost, pa svojemu učitelju Andreju Jemcu.«
»Slikar vsebinsko izhaja iz bibličnih tem, vendar jih naslika na osebno izviren – lahko bi rekli celo profaniran – način, s čimer jih izvzame iz območja sakralnega in jih umesti v kontekst obče človeške duhovnosti in arhetipskih sporočil.«
»Na trenutke strastna, intenzivna in žalostna – ta zveza je navdahnila številna Baconova najbolj cenjena dela in je še danes predmet razprav.«
»Ta skrajno osebni in globoki portret tematizira napeto in viharno naravo njunega razmerja, simbolika pa nakazuje njune frustracije in globoko vzajemno ljubezen.«
»Akt sedečega dekleta z rokami, dvignjenimi v zatilje, najprej pritegne pozornost zaradi profesionalne izvedbe. Ne gre za dokončano delo, ampak za študijo, v kateri slikarka tudi ni imela ambicije do zaključne izvedbe. V slikarstvu Ivane Kobilce namreč ne poznamo likovno dokončanega ženskega ali moškega akta«
»Dovzeten za alternativne spremembe, njegova dela so sledila toku sodobnega časa, veliko energije pa je posvetil raziskovanju op-arta in barvnemu slikanju, ker mu je le-to predstavljalo življenje, čustva in odnos do sočloveka.«
»Umetnikove prve podobe vzpenjajočega se srednjega razreda so shematične, precej okorne v izvedbi in naslikane brez posebne ustvarjalne domiselnosti.«
»V njegovih prepoznavnih družbenokritičnih krajinah nenehno odvijajo premene, ki jih, četudi so komaj opazne, umetnik potrebuje, saj z njimi nenehno izpopolnjuje in premišljuje jasno posredovanje kompleksnega sobivanja nasprotij, ki jih slika.«
»Te bi bile še pred stoletjem ne zares pomembni pripovedovalci mitološke pripovedi, pri Kleindienstu pa so to protagonisti, ki nam v svojih anekdotah razkrivajo konkretne zablode sodobne družbe.«